środa, 21 września 2016

Chemia w pytaniach i odpowiedziach...czyli część druga nowości.



Nowości, część druga. 

(Zbiory, czyli część 1. możecie zobaczyć na moim instagramie a dokładnie
https://www.instagram.com/p/BKkRGD6DdAW/?taken-by=chemistryismylife&hl=pl)



O Trenerze chemia już Wam wspominałam w poprzednich notkach. Zamówiłam go, żeby nie korzystać z formatu pdf - lepsza papierowa wersja :) Za co go lubię? Na pewno za przejrzystą formę. Autorka pokazuje, na co najbardziej zwrócić uwagę przy rozwiązywaniu zadań i jak się do nich w ogóle zabrać. Wytyka najczęściej popełniane błędy przez uczniów a co najważniejsze dodała do każdego zadania rozwiązania - można się sprawdzić ;) Bo jak się człowiek najlepiej może nauczyć chemii? Przez rozwiązywanie zadań - sama teoria nie wystarczy.








(Znalazłam go na stronie - www.ksiegarniaszkolnapwn.pl za TYLKO 12 zł ! )


Druga książką o której chciałam Wam wspomnieć to:



Kupiłam ją tylko za 5 zł! Jest to książka a raczej zbiór dość stary, bo z 1998 roku...ale ja uważam, że czasami te starsze wydania są o WIELE lepsze niż nowe :) Dzięki tej książce można się sprawdzić z wiedzy teoretycznej jak również z rozwiązywania zadań obliczeniowych czy reakcji.





Co mi się w niej najbardziej podoba? ROZBUDOWANE I DOKŁADNE odpowiedzi! 





( księgarnia bonito.pl )


A na sam koniec?

Informator maturalny ( żeby wiedzieć na co zwrócić uwagę!)  - ja go kupiłam, ale równie dobrze możecie sobie wydrukować ze strony oke ;)






ORAZ  Tablice chemiczne ;) 







*Post nie jest sponsorowany.

PS Następny post będzie już o oczekiwanej książce Dominika z @darmowekorepetycje ( fb lub youtube). Czekam na przesyłkę i mam nadzieję, że również się na nią skusicie. Myślę, że to będzie chemiczny hit :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.