wtorek, 31 maja 2016

Chemiczne nowości, czyli coś dla przyszłych maturzystów... :)



Jestem korepetytorką już ponad 5 lat i od tego czasu ciągle szukam nowych zbiorów i książek, które mogłabym wykorzystać na swoich lekcjach. Ostatnimi czasy wpadły mi w ręce chemiczne nowości, które chciałabym Wam "wstępnie" zrecenzować. :)


1. Pierwszym zbiorem, który chcę Wam przedstawić to ZBIÓR PERSONA, CHEMIA WYBÓR TESTÓW ponad 3000 pytań maturalnych i egzaminacyjnych. Szukałam tego zbioru na 15 stronach internetowych... i ciągle był niedostępny. I wcale się nie dziwię! Na pierwszy rzut oka są to zadania i trudne i łatwe. Wymagające MYŚLENIA i to mi się w nim najbardziej chyba podoba :D Zadania oczywiście są na abcd, ale przerobienie ich wszystkich na pewno dałoby efekt na maturze, tego jestem pewna. Oczywiście na końcu książki są odpowiedzi do WSZYSTKICH zadań. Uważam, że w ten zbiór warto zainwestować to ok. 50-60 zł. :) Ja na swoich lekcjach na pewno często będę go używać! :)




2. Drugim zbiorem, który zakupiłam był zbiór CHEMIA Z TUTOREM, NOWY ZESTAW ZADAŃ MATURALNYCH MATURA 2016-17-18. Jest to nowości na rynku, napisana przez pana dr Głowackiego, który jeśli chodzi o chemie zna się na rzeczy....co widać po jego publikacjach :)
Ta pozycja składa się z 7 zestawów zadań maturalnych, oczywiście z odpowiedziami do WSZYSTKICH zadań. Zadania nie są łatwe, to na pewno. ( chociaż zdarzają się i takie). Do zadań są czasami bardzo rozbudowane informacje, co jest na DUŻY plus!




3. Książki PAZDRO/ DANIKIEWICZ to oczywiście NIEZBĘDNIK, jeśli chodzi o przygotowania do matury.
Kiedyś na instagramie (www.instagram.com/chemistryismylife) polecałam jego repetytorium( świetne!), a dzisiaj zdecydowanie polecam jego trójcę :) Na pewno wśród części maturzystów jest znana :) PS Jeśli chodzi o jego sławny zbiór...to nie przepadam za bardzo za nim, czyt. NUDA.







4. A na sam koniec to, co moim zdaniem powinien mieć w domu każdy chemik, przyszły student czy uczeń liceum :D ENCYKLOPEDIA CHEMICZNA. Ja już się nauczyłam, że internetowi czasami nie ma co wierzyć...i lepiej zajrzeć doi encyklopedii niż pisać głupoty z wikipedii :D



PS Jeśli macie jakieś pytania odnośnie zbiorów to śmiało można pisać na mojego maila:
PS 2 Oczywiście nie jest to post sponsorowany. Wszystkie zbiory, książki zakupiłam z własnych funduszy :)
chemistryismylife2211@gmail.com. W wolnej chwili odpowiem :)

Chemiś.

1 komentarz:

  1. O jejku, całe 2 lata męczyłam się z tymi podręcznikami Pazdro, o ile fundamenty była całkiem ok, o tyle 2 kolejne moim zdaniem tragedia ... często nie było tam informacji, które potrzebowaliśmy do zadań maturalnych, a było pełno bzdentnych i do niczego nie potrzebnych, dodatkowo bardzo chaotycznie poukładana treść, szczególnie ta o związkach organicznych

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.